| Bas de page | |
|---|---|
| Auteur | Sujet : <hr> en inline ? |
Ashe reenignE esreveR | <h1 style="border-top : dashed 1px #couleur; padding-top : -5px;">Introduction</h1>
--------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
LostSoul Manieur de hache | wep j'avais la même idée ... --------------- In Girum Imus Nocte Et Consumimur Igni In-Wonderland - Blog - Start64 |
Ashe reenignE esreveR | t'avais qu'a mettre des ____ alors --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
smallmadtv Overclocker d'Apn | Utilise le code ascii etendu. Il y a pas un caractère special pour ca?
Message édité par smallmadtv le 09-03-2006 à 14:30:14 --------------- Toutes blessent, la dernière tue...Le jour où microsoft produira un truc qui ne se plante pas ce sera un clou... |
Ashe reenignE esreveR | Nous voila a nouveau en 1920 --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
CharlydK The power of Tiret... |
Freeed | J'ai plus besoin --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
Ashe reenignE esreveR | Ben t'as eu la solution au deuxieme post --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
Ashe reenignE esreveR | Bah display : inline alors --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
cruciforme Artiste incompris | ou le texte dans un span en position relative au pire --------------- Avec un grand C.. Membre du Club des Nostalgiques d'EUROSPORT| Les recettes de ma copine - RTBF, je t'aime.. |
Freeed | Merci qd même --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
smallmadtv Overclocker d'Apn |
--------------- Toutes blessent, la dernière tue...Le jour où microsoft produira un truc qui ne se plante pas ce sera un clou... |