| Bas de page | |
|---|---|
| Auteur | Sujet : mysqli |
castor@matbe Mutafukaz ! | C'est plus ou moins du chinois pour moi, mais il est où le paramêtre "i" dans ta chaine SQL ??? Message édité par castor@matbe le 14-12-2007 à 11:23:53 --------------- Blog |
Freeed | En fait dans la commande bind_param, i c'est pour dire qu'on remplace un entier, s une chaine de caractère, d un double, etc... --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
castor@matbe Mutafukaz ! | Ahhh okok Et si jamais tu constitues direct ta chaine sql en concaténant au lieu de faire le bind ça passe ou pas ? Ton id est il bien de type numérique (entier) dans la base ? Message édité par castor@matbe le 14-12-2007 à 14:04:14 --------------- Blog |
Freeed | Bah si je fais la chaine directement wai ça passe, mais du coup je dois utiliser autre chose que prepare...
--------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
Ashe reenignE esreveR | ->error c'est sur la connexion pas le statement --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
Freeed | error ça va aussi sur un stmt --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
kptn | est ce que tu as eu une réponse Freeed... j'ai le même pb!
|
Freeed | Nan, j'ai mis une bête requête non préparée... --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
Ashe reenignE esreveR | Quelle honte --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
Freeed | Bah si t'avais posté la solution ça aurait p-e été --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
Ashe reenignE esreveR |
--------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
Freeed | Mwai ça marche pas terrip' ton truc (même en remplaçant $image par $img ligne 17) --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
Ashe reenignE esreveR | Skwa l'message d'erreur --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
Freeed | Y'a pas de message d'erreur... L'url de l'image est affichée... au format jpeg. --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
Ashe reenignE esreveR | Donc y a pas d'erreur --------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |
Freeed | Bah voilà on y est arrivé --------------- Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. Play loud, drink hard. |
C4st0r Vous Dancay Mamoizaylle? | de rien --------------- Music, Beer & Kish ©, Le vent c'est mal. TM. Caca. ® Membre du club des nostalgiques de CyberCafé 21 |
Ashe reenignE esreveR |
--------------- Globe trotter/SDF - Namur, Belgique Joy, beautiful spark of the gods, Daughter of Elysium, We enter fire imbibed, Heavenly, thy sanctuary. Trombi Matbe |